- Rury kanalizacyjne
- Rury wodociągowe
- Rury betonowe Wipro
- Rury stalowe
- Armatura wodociągowa
- Armatura naprawcza
- Studnie kanalizacyjne
- Studnie wodomierzowe
- Kształtki
- Kształtki żeliwne
- Włazy i wpusty żeliwne
- Drenaż
- Instalacje wewnętrzne
- Wyroby betonowe
- Oczyszczalnie ścieków
- Separatory, pompownie
- Szamba, zbiorniki
- Geosyntetyki
- Odwodnienie liniowe
- Inne materiały
Oferta . Geosyntetyki
Geosyntetyki

Nowy typ geosiatki z włóknami węglowymi wykazuje wyższą sprężystość od geosiatek ze stali. Geosiatki z włókna szklanego są bardziej sprężyste od starszych typów geosiatek ze sztucznych włókien syntetycznych. Geosiatki nowego typu są fabrycznie przesycone i pokryte warstwą asfaltową, która przy rozkładaniu siatki zapewnia jej wstępne przyklejenie do podłoża oraz wzorowe związanie z warstwami bitumicznymi w procesie rozściełania i dogęszczania mieszanki asfaltowej.
Własności te pozwalają obecnie wykonać wzmocnienia nawierzchni zapewniające:
- zapobieganie propagacji rys odbitych i z połączeń roboczych
- redukcję spękań z powodu obciążeń zmęczeniowych
- ograniczenie powstawania trwałych odkształceń (kolein).
Siatki wykonane z wiązek włókna szklanego mogą być wbudowywane lokalnie (na części szerokości nawierzchni lub na odcinkach naprawczych).
Wysoki moduł sprężystości i duża wytrzymałość na rozciąganie siatki z włóknami węglowymi pozwalają na projektowanie wzmocnień w celu wyrównania zróżnicowanej nośności w przekrojach nawierzchni oraz redukcji ugięć nawierzchni. Są wtedy wbudowywane na całej szerokości jezdni.
Siatki z włókien szklanych i węglowych są materiałami mineralnymi i w kolejnym cyklu remontowym nawierzchni drogowej nie stanowią utrudnienia w operacjach skrawania zdejmowanych warstw, a destrukt nadaje się do recyklingu.
Aplikacje wzmocnień warstwy asfaltowej geowyrobami są właściwe dla nawierzchni modernizowanych jak i dróg nowego śladu, dla najwyższych kategorii ruchu.
Finalne efekty stosowania siatek nowej generacji:
- niezawodna i powtarzalna technologia zabudowy
- skuteczne wzmocnienie i zwiększenie trwałości nawierzchni
- przydatność destruktu do recyklingu w cyklu remontowym.